مربي سابق تيم فوتبال سپاهان: با کي‌روش حتما به جام جهاني مي‌رويم

مربي سابق تيم فوتبال معتقد است کي‌روش مربي نيست که بتوان ليستي به او تحميل کرد و بايد به نظراتش احترام گذاشت.


کريم قنبري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران در خصوص ليست نهايي کارلوس کي‌روش اظهارکرد: اگر تيمي موفق باشد مسلما به
  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

کایزرس‌لاترن به برتری رسید، اظهار داشت: جای هیچ تعجبی نیست که بازی در زمین لاترنی‌ها بسیار سخت بود. با خوش‌شانسی و بختی بلند توانستیم دو گل خوب و سریع بزنیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.خاطر نفراتش بوده است، ولي بحث اين است که اگر تيمي عملکرد خوبي داشت و تيمي سازمان يافته بود به خاطر هماهنگي کل بازيکنانش بوده است و اگر بخواهيم تک تک بازيکنان را از لحاظ فني بررسي کنيم شايد مورد تاييد کي‌روش قرار نگيرند.

وي با بيان اينکه بحث مهم ديگر کارايي فني بازيکن است و بازيکنان دعوت شده از ديد کي‌روش کارايي لازم راداشته‌اند، تصريح‌کرد: من هم انتظار داشتم از سپاهان نفرات بيش‌تري دعوت شوند و بازيکناني چون رحمان احمدي و ابراهيمي به همراه سيدصالحي و بنگر شايستگي حضور در ليست نهايي را داشتند.
قنبري ادامه داد: اميد ابراهيمي بازيکني مثمرثمر و منطقي است و ماه گذشته نيز کي‌روش نظرمثبتي روي اين بازيکن داشت، ولي نمي‌دانم چه شد که اين بازيکن در ليست قرار نگرفت. برخي بازيکنان در سطح باشگاهي بهتر عمل مي‌کنند تا سطح ملي و درتمام دنيا نيز چنين چيزي وجود دارد و هر بازيکني که در سطح باشگاهي خوب بود الزاما براي تيم‌ملي مفيد نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که نظرتان درخصوص اينکه برخي مي‌گويند که اين ليست به کي‌روش تحميل شده، چيست، عنوان‌کرد: کي‌روش مربي نيست که ليستي بتوان به او تحميل کرد و بايد بگويم من مربي بايد ببينم که چه نفراتي و چه تيپ بازيکناني به من کمک مي‌کنند و به افکارم شبيه‌تر هستند. مسلما هر مربي انتخاب خاص خودش را دارد.
قنبري در پاسخ به اين سوال که به نظرتان تيم ملي با اين نفرات به جام جهاني صعود خواهد کرد يا خير، افزود: شانس ايران بسيار زياد است و مطمئنا مي‌گويم که ايران به جام جهاني خواهد رفت.
مربي سابق تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که ارزيابي‌تان از گروه سپاهان در ليگ قهرمانان چيست، تصريح‌کرد: در گذشته يکي دو تيم مطرح از عربستان و امارات بودند، ولي امسال روي کاغذ و به لحاظ اسمي تيم‌هاي همگروه سپاهان در سطح ضعيفي قرار دارند.

پس نمي‌شود گفت اگر تيمي به لحاظ اسمي و تجربه ضعيف بود، در آسيا نيز آن تيم را دست کم بگيريم. اين موارد محک و ملاک خوبي براي ارزيابي تيم‌ها نيست، ولي مي‌توانم بگويم که تيمهاي همگروه سپاهان حداقل در آسيا به لحاظ اسمي تيم‌هاي ضعيفي به حساب مي‌آيند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا