کي روش تمرينات تيم ملي فوتبال را فشرده تر کرد

بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران، امروز (يکشنبه) و در سومين روز حضور خود در اردوي آمادگي دوبي در امارات عربي متحده، حدود دو ساعت زير نظر  کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي و ديگر اعضاي کادر فني به تمرينات تاکتيکي و کار با توپ اما فشرده تر از روز شنبه پرداختند.



  تمرینات روز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران، ابتدا با گرم کردن بازیکنان توسط  مک درموت  مربی بدنساز تیم
  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

ملی آغاز شد.این بار نیز بازیکنان، دقایقی کار با توپ را به صورت دو به دو انجام دادند و  دن گاسپار مربی دروازبانان تیم ملی نیز به طور اختصاصی دروازبانان تیم را تمرین می داد.

  محمد نوری بازیکن پرسپولیسی تیم ملی که به دلیل کشیدگی عضله پا در دو روز گذشته به فیزیوتراپی و سپس کار با توپ پرداخته بود، در تمرین امروز نیز به تمرینات اختصاصی خود زیر نظر  مک درموت  ادامه داد، البته بنا به گفته تیم پزشکی مشکل وی چندان جدی نیست و در روزهای آینده تمرینات اصلی را همراه دیگر بازیکنان ادامه خواهد داد.

  هادی عقیلی  نیز که یک روز پس از آغاز اردوی تیم ملی به جمع کاروان ورزشی تیم پیوسته بود، پس از ریکاوری روز شنبه، در تمرین امروز نیز به تشخیص کارلوس کی روش و کادر فنی به فیزیوتراپی برای رسیدن به آمادگی کامل پرداخت.
به گزارش ایرنا در ادامه تمرین امروز، کی روش سرمربی تیم با تقسیم بازیکنان به دو گروه با کاور آبی و زرد، در دو نیمه 15 دقیقه ای دیداری را بین آنان برگزار کرد.

کی روش در حین بازی تمرینی تیم ملی بارها زمان را نگه می داشت و برنامه ها و تذکرات تاکتیکی خود را برای بازیکنان تشریح می کرد.پس از این بازی تمرینی، کی روش در 15 دقیقه پایانی تمرین امروز، بار دیگر مهارت بازیکنان را در زدن ضربات پنالتی و شوت پشت محوطه جریمه مورد ارزیابی قرار داد.
بازیکنان دعوت شده به اردوی دوبی 24 نفر هستند و جواد نکونام، علیرضا حقیقی و اشکان دژآگه در این اردو حضور نخواهند داشت، اما در بازگشت تیم ملی به تهران، روز 7 اسفند ماه به اردو ملحق خواهند شد.

با پایان یافتن اردوی تیم ملی در دوبی فهرست تیم ملی با اضافه شدن این سه بازیکن لژیونر، در نهایت به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.تیم ملی فوتبال کشورمان در این اردو، خود را برای دیدار رسمی روز 10 اسفند ماه در مقابل تیم ملی فوتبال قطر در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 آماده می کند.

بر همین اساس تیم ملی فوتبال کشورمان در این اردوی تدارکاتی روز 4 اسفند ماه، دیداری دوستانه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز 5 اسفند ماه به ایران بازخواهد گشت و بلافاصله روز بعد از آن تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار روز 10 اسفند برابر قطر آماده کند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا