عابديني: قدرت تصميم‌گيري ندارم

مديرعامل باشگاه داماش، اين باشگاه را به فردي تشبيه کرد که در شرف سکته کردن است و گفت: من مسئول باشگاه هستم و بايد انتظارات هوادران را برآورده کنم اما با اين شرايط حتي قدرت تصميم گيري هم ندارم.



   امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت واگذاری تیم داماش تصریح کرد: بنده در دفترم

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

نشسته‌ام و همه چیز در آرامش است. فعلا خبری از واگذاری نیست و ما منتظر صورتجلسه موافقت مقامات قضایی برای فروش امتیاز تیم داماش هستیم.

وی با بیان اینکه مراحل واگذاری امتیاز یک تیم فرسوده کننده و کشنده است، گفت: وضعیت تیم ما بحرانی است و همانند فردی می‌ماند که هر لحظه امکان دارد سکته کند. ما می‌‍دانیم راه جلوگیری از این سکته چیست اما فعلا اجازه نمی‌دهند راهکار را عملی کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش تاکید کرد: بدترین روزهای عمرم را سپری می‌کنم. من مسئول تیم هستم و باید به مردم و هواداران تیم پاسخگو باشم اما قدرت و اختیار تصمیم گیری ندارم.

عابدینی در خصوص شایعه مذاکره باشگاه‌های دیگر با حسین هدایتی و احتمال انصراف او از خرید داماش، یادآور شد: من هم شنیده‌ام که باشگاه‌های ذوب آهن، صبا و شاهین هم برای فروش باشگاه با هدایتی تماس گرفته‌اند اما او به خاطر قولی که به ما داده فعلا به تیم دیگری فکر نکرده است.

وی با اشاره به درصد پرداخت قرارداد بازیکنان تیمش افزود: به طور میانگین بازیکنان 35 درصد قراردادشان را گرفته‌اند و حتی به بعضی از بازیکنان 40 درصد قراداد را پرداخت کرده‌ایم. ما حتی برای پرداخت پول بازیکنان مبالغی را قرض گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم تیم را هر طور که شده از این وضعیت خارج کنیم.

عابدینی در پایان درباره برنامه تعطیلات تیم داماش هم گفت: روز شنبه با بعضی از بازیکنان و مهدی تارتار سرمربی تیم جلسه داشتم. نظر آنها این است که تیم به اردو نرود و در همین شهر رشت تمرینات را پیگیری کنیم.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا