دل بوسکه و آينده او روي نيمکت تيم ملي اسپانيا

درحالي که 4ماه ديگرتا آغاز رقابتهاي يورو2012 باقي مانده،بيسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي اسپانيا از انگيزه هايش براي حضوربرروي نيمکت مربيگري اين تيم گفته:« احساسي که براي ادامه مربيگري دارم، انگيزه اي اساسي است.دوست دارم پايان خوبي داشته باشم؛ نمي دانم که آيا اين آخرين حضورم در دنياي مربيگري است يا نه ؛همه ما دوست داريم که پايان خوبي داشته باشد.



   دل بوسکه معتقد است که درمورد سرنوشت و آینده او روی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیا نباید عجله کرد.

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

او تا چند روز آینده باید لیست بازیکنانش برای دیدار دوستانه با ونزوئلا را ارائه کند و معتقد است که این لیست تفاوت چندانی با لیستش برای رقابتهای یورو نخواهد داشت:« با عدالت تمام سعی می کنم بهترین ها را انتخاب کنم.»

 یکی از ابهاماتی که این روزها مطرح است، حضوریا عدم حضور تورس در رقابتهای یورو2012 است. او درطول یک سال اخیر تنها به 5 گل رسیده و دل بوسکه درمورد او گفت:« تورس درحال مبارزه است. اوبه شدت تلاش می کند و می خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا باشد.می دانیم که یک مهاجم را باگلهایش می سنجند وتورس مدتی است که به گل نرسیده.ما بایددراین باره تصمیم گیری کنیم واینکار را خواهیم کرد والبته هنوز سه ماه ونیم زمان داریم.»

دل بوسکه درسفربه انگلیس اسپانیایی های شاغل درلیگ برتر را فرموش نکرد.او درمورد داوید سیلوا گفت:« سیلوا مهارتهای فردی زیادی دارد؛ قدرت شوت بالا و قدرت گلزنی فوق العاده. سیلوا بازیکن دونده ای است. او ریزه میزه به نظرمی رسد ولی ازنظر فیزیکی واقعا قوی است.»

او درمورد خوان ماتا هم صحبت کرد و گفت:« ماتا بازیکن واقعا باکیفیتی است وزحمات زیادی می کشد. او مثل سیلوا، رقابت زیادی برای حضور درترکیب تیم ملی خواهند داشت.»

دل بوسکه باابراز تعجب ازاستعفای فابیو کاپلو از سمت مربیگری تیم ملی انگلیس گفت:« خیلی بعید است که یک مربی خارجی روی نیمکت مربیگری اسپانیا قرار بگیرد.هرچند که نباید دردنیای فوتبال، مرزهای جغرافیایی تعریف کرد. بااین وجودبعید می دانم.به علاوه در اسپانیا مربیان خوب زیادی هستند که آماده اند تا هدایت تیم ملی اسپانیا را در دست بگیرند.»

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا