سرمربي تيم فوتبال صنعت ساري برکنار شد

سرمربي تيم فوتبال صنعت ساري گفت: برخلاف تمام موازين حرفه اي صبح شنبه با تماس تلفني مديرعامل تيم، از تصميم باشگاه مبني بر تمايل نداشتن به ادامه همکاري و اخراج از اين تيم با خبر شدم.



 رضا تقوی افزود : امیدوارم با رفتن من از این تیم ، مشکلات فراوان مالی تیم صنعت که منجر به کسب

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

نتایج ضعیف شده است، برطرف شود.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت : اطمینان دارم مشکل تیم فوتبال صنعت ساری ، فنی نیست و اگر مسوولان تیم اندکی از وقت خود را برای حل مشکلات مالی تیم به کار می گرفتند، می توانستیم جایگاه بهتری در جدول رده بندی به دست بیاوریم.

 وی افزود : تیمداری در فوتبال کشور نیازمند هزینه های فراوان برای جذب بازیکنان شاخص و امکانات ایده آل برای تیم است که هیچکدام از این موارد در تیم فوتبال صنعت به اجرا در نیامده است .

 تقوی گفت : آبروی فوتبال ساری با اینگونه تیمداری کردن از بین می رود و باید هرچه سریع تر برای جبران کاستی ها و نتایج کسب شده، تصمیم مناسب اتخاذ شود.

 وی احتمال بازگشت دوباره به تیم را ضعیف دانست و افزود : وقتی مسوولان باشگاه تمایلی برای همکاری ندارند و به صورت تلفنی مرا برکنار کردند، دیگر دلیلی برای بازگشت وجود ندارد.

 تیم فوتبال صنعت ساری در پایان هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 15 امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه اول قرار دارد. این تیم روز چهارشنبه در زمین فوتبال شهدا ساری با نتیجه 2 بر 1 مغلوب گسترش فولاد تبریز شد.

 

پيوس جدي ترين گزينه جانشين تقوي

مسوول روابط عمومي باشگاه صنعت ساري گفت، فرشاد پيوس بازيکن و مربي نامدار فوتبال کشور، جدي ترين گزينه سرمربيگري اين تيم است.



 علیرضا اقبالی افزود : پس از کسب نتایج ضعیف تیم ، مسوولان باشگاه تصمیم به تغییر کادر فنی با هدف کسب نتایج بهتر و جلوگیری از سقوط تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور گرفتند پس از مذاکرات فراوان،با این مربی به توافق رسیدند و در صورت به وجود نیامدن مشکل، صبح یکشنبه قرارداد رسمی با این مربی به امضا خواهد رسید.

 وی گفت : مسوولان باشگاه معتقدند، دلیل اصلی جایگاه پانزدهمی تیم صنعت، مشکلات ناشی از کادر فنی تیم است که امیدواریم با ایجاد این تغییر، سهمیه فوتبال مازندران در این رقابت ها را حفظ کنیم .

 تیم فوتبال صنعت ساری که دو فصل قبل با خرید سهام از تیم مهرکام پارس تهران، وارد عرصه لیگ دسته اول فوتبال کشور شد بر خلاف وعده های اولیه مسوولان از دستیابی به اهدافی که پیش بینی شده بود، بازماند.

 


پيوس سرمربي تيم فوتبال صنعت ساري شد

مسوول روابط عمومي تيم فوتبال صنعت ساري گفت: فرشاد پيوس به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد و از فردا فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.



  علیرضا اقبالی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت:با هدف حفظ سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور،فرشاد پیوس مسوولیت هدایت این تیم را پذیرفت و با عقد قرارداد رسمی، سرمربی تنها نماینده فوتبال ساری در لیگ دسته اول فوتبال کشور شد. قرار داد پیوس با تیم صنعت، ظهر امروز به امضا رسید و این مربی نامدار فوتبال کشور از فردا فعالیت خود را در این سمت آغاز خواهد کرد.

وی افزود:امیدواریم با انجام تغییرات در کادر فنی، مشکلات تیم به پایان برسد و شاهد صعود تیم به رده های بالاتر جدول رده بندی مسابقات باشیم .
مسوول روابط عمومی تیم فوتبال صنعت ساری افزود: در بازی های باقیمانده تا پایان فصل در انتظار حضور پررنگ تر هواداران هستیم تا با استفاده از ظرفیت تماشاگران پرشور خود به نتایج لازم و دلخواه خود دست پیدا کنیم.
اقبالی ادامه داد: قرارداد پیوس با تیم صنعت تا انتهای فصل جاری است که در صورت فراهم شدن شرایط برای فصل بعد نیز تمدید خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت ساری در پایان هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 15 امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا