اميرآبادي کاپيتان   استقلال: از آنها شکايت خواهم کرد

کاپيتان تيم فوتبال استقلال اعلام کرد از کساني که در روزهاي اخير نام او را به عنوان بازيکن دوپينگي مطرح کرده اند شکايت خواهد کرد.



  مهدی امیرآبادی، با توجه به شایعات روزهای اخیر که از وی به عنوان یکی از بازیکنان متهم به دوپینگ یاد شده
  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

کایزرس‌لاترن به برتری رسید، اظهار داشت: جای هیچ تعجبی نیست که بازی در زمین لاترنی‌ها بسیار سخت بود. با خوش‌شانسی و بختی بلند توانستیم دو گل خوب و سریع بزنیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. بود، اظهار داشت: شکایت رسمی در این خصوص تنظیم شده که به زودی آن را به مراجع قضایی خواهم داد.

وی که از حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها در طی این چند روز به شدت دلخور بود، اضافه کرد: متأسفم برای کسانی که خیلی راحت با آبروی مردم بازی می‌کنند و در این میان به هیچ عنوان اصول اخلاقی را رعایت نمی‌کنند، با این شرایط تصمیم گرفتم تا از کسانی که قصد داشتند مهدی امیرآبادی و استقلال را در آستانه دیدار حساس استقلال به حاشیه بکشانند، شکایت خواهم کرد.
امیرآبادی درباره پیروزی استقلال مقابل الاتفاق گفت: بازی سختی را مقابل این تیم انجام دادیم و باید به هواداران استقلال بابت این پیروزی تبریک گفت که در سرما یار و یاور ما بود‌ه‌اند. وی ادامه داد، تلاش می‌کنیم تا با حضور موفق در آسیا جواب محبت‌های آنها را بدهیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا