هلند 1974بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان

اسطوره فوتبال آژانتين و جهان بر اين باور است که اگر قرار باشد بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان را انتخاب کنيم آن تيم هلند 1974 خواهد بود نه بارسلونا کنوني.



  ديگو مارادونا سرمربي کنوني الوصل امارات اعتراف کرد که بارسلونا بهترين تيم کنوني فوتبال جهان است اما با

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

اين وجود گفت که هلند 1974 بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان است نه بارسلونا.    

  مارادونا که اين هفته تيمش در چارچوب هفته چهاردهم ليگ امارات با نتيجه تحقير آميز چهار بر دو مغلوب عجمان شد، در گفتگو با روزنامه اسپورت 360 امارات گفت: تيم هاي بسيار زيادي را ديده ام که فوتبال زيبا را به نمايش گذاشته اند اما بر اين باورم هلند 1974 بهتر از همه آنها است و لقب بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان شايسته اين تيم است.

مارادونا که تيمش با بيست و يک امتياز در رده پنجم جدول رده بندي ليگ امارات است، افزود: وقتي چهارده ساله بودم براي نخستين بار بازي هلند را ديدم. بازيکنان اين تيم انگار زمين چمن ورزشگاه را لمس نمي کردند و قبل از رسيدن توپ به آنها کاري را که بر عهده شان بود به نحو احسن انجام مي دادند. مي توانم اقرار کنم که آنها از پشت سر هم چشم داشتند! بر اين باورم که اين تيم بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان است.

مارادونا درباره بارسلونا گفت: بدون شک آنها بهترين تيم حال حاضر فوتبال جهان هستند. اما آيا آنها بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان به شمار مي آيند؟ نمي دانم، زمان در آينده پاسخگوي اين سوال خواهد بود. بر اين باورم که يکه تازي بارسلونا در حال حاضر به علت پائين آمدن سطح کيفيت ديگر تيم ها است، به طور مثال در ليگ هاي معتبر اروپايي تنها يکي، دو تيم بيشتر مدعي کسب عنوان قهرماني نيستند و ديگر تيم ها فقط نظاره گر هستند که اين نمي تواند به پيشرفت فوتبال کمک کند.

 
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا