شمس:استقلال فدراسيون يک دروغ بزرگ است

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال ايران با اشاره به انتخابات فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که گزينه مورد حمايت وزارت ورزش راي خواهد آورد.



حسین شمس در خصوص پیروزی 2 بر یک گیتی‌پسند برابر صبای قم عنوان کرد: صبا ابتدا به گل دست یافت،

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

اما بلافاصله توانستیم به تساوی دست یابیم. در نیمه دوم صبا بازی تدافعی به نمایش گذاشت، اما توانستیم با گل مسعود دانشور 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده برابر شهیدمنصوری صدرنشین خاطرنشان کرد: کاملا آماده هستیم تا برابر منصوری به یک پیروزی پرگل دست یابیم و به صدر جدول بازگردیم. منصوری پس از بازی با ما 2 بازی دشوار برابر فولادماهان و صبا دارد و با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود.

شمس افزود: در مورد یکی از تیم‌ها احکامی صادر می‌شود که انسان را به شک می‌اندازد. در بازی شهیدمنصوری و لبنیات ارژن در حالی که تا آخرین لحظات شیرازی‌ها فکر می‌کردند بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، ناگهان ساعت 11 شب اعلام می‌کنند تیم منصوری می‌تواند تماشاگر داشته باشد. چند تغییر دیگر در آرای کمیته انضباطی وجود داشته که نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال از تیم خاصی حمایت می‌کند. امیدوارم در هفته‌های پایانی اجازه دهند تا نکات فنی قهرمان را تعیین کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال به خبرنگار فارس گفت: هر شخصی که کاندیدای ریاست شده نشان می‌دهد اعتماد به نفس دارد و می‌تواند فدراسیون را اداره کند. کفاشیان در 4 سال نقاط ضعف و قوتی داشت. توجه به تیم‌ها پایه از عملکردهای خوب فدراسیون به حساب می‌آید، اما متاسفانه در فوتسال به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت، زیرا قول نایب‌رئیسی داده بود که تا پایان همان کمیته باقی ماند. 12 میلیون فوتسالیست در انتظار این هستند تا فدراسیون آینده بتواند وضعیت این رشته را بهبود ببخشد.

شمس درباره استقلال فدراسیون اظهار داشت: زمانی که فدراسیون از لحاظ مالی به وزارت ورزش وابسته است بحث استقلال آن یک امر رویایی است. هر شخصی هم که این موضوع را مطرح کند در حد شعار است و یک دروغ بزرگ به حساب می‌آید. در ریاست فدراسیون نیز هر شخصی که وزارت از او حمایت کند مطمئن باشید که رأی خواهد آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا