بازي با زسکا دشوار است اما...

مورينيو: کاملا آماده و با انگيزه ايم

خوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا با اشاره به بازي با تيم زسکا مسکو گفت:مي دانيم که بازي در مسکو دشوار خواهد بود اما کاملا آماده و با انگيزه ايم.



  وی در کنفرانس خبری بعد از برد 4 بر 0 این تیم مقابل راسینگ سانتاندر گفت: نگاه ما اکنون به لیگ قهرمانان
  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

اروپا است. همگی خوشحال هستیم و دو روز فرصت برای استراحت داریم. می دانیم که بازی در مسکو دشوار خواهد بود اما کاملا آماده و با انگیزه ایم.

سرمربی رئال همچنین تأکید کرد: برایمان خیلی مهم است که بازیکنان تا جایی که امکان دارد آماده باشند چون هر سه روز یکبار بازی داریم.
وی در مورد نتیجه مسابقه با سانتاندر افزود: گل آخر را دوست داشتم اما آنچه بیشتر دوست داشتم کسب سه امتیاز دیگر بود.

مورینیو ادامه داد: دی ماریا ویژگی های خاصی را به تیم داده که قبل از او وجود نداشت. او بازی ما با توپ و در هنگام حمله را متفاوت کرده است. آمادگی او برای ما خیلی مهم است. خدیرا نیز انتخاب بسیار خوبی برای ما است ولی آلتینتوپ هنوز در حال بهبودی است. هیگوآین هفته گذشته را تمرین نکرد اما چون یک بازیکن حرفه ای است خواست که حضور داشته باشد. حضور او روی نیمکت مهم بود چون ما فقط دو مهاجم میانی داشتیم. اگر به او نیاز داشتیم بازی می کرد اما دلیل نداشت که وی را به خطر بیندازیم.

مورينيو: نگران وضعيت چلسي و اينتر هستم

سرمربي تيم رئال مادريد پس از پيروزي 4 بر صفر مقابل راسينگ سانتاندر گفت: به فاصله 15 تايي با بارسا فکر مي‌کنم.


      به نقل از رویترز، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل راسینگ سانتاندر تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود، بهتر از حریف بودیم و نشان دادیم که همچنان در اوج هستیم. هیچ مشکلی برای تثبیت قهرمانی با فاصله بیشتر نسبت به حریفان نداریم. از قهرمانی قاطعانه لذت می‌برم و دوست ندارم تا هفته‌های پایانی برای قهرمانی استرس داشته باشیم. برتری واضح رئال مادرید باید فرصت رسانه‌ای هم داشته باشد!

مورینیو در خصوص نتیجه‌گیری های ضعیف دو تیم چلسی و اینترمیلان نیز گفت: نگران وضعیت چلسی و اینترمیلان هستم، این بدان معنی نیست که من هر ساعت با مالکان این باشگاه‌های در تماس هستم اما به هر حال در این دو باشگاه زندگی کرده‌ام و دوست ندارم شاهد ناکامی آنها باشم، از هواداران دو تیم چلسی و اینترمیلان می‌خواهم پشتیبان مربیان خود باشند و اجازه ندهند رسانه‌ها تیمشان را تخریب کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا