اکسپرس پس از حضور غيرمنتظره دروگبا در زمين بازي عنوان کرد

وياس بواس از بازيکنان چلسي خط مي‌گيرد

يک روزنامه معتبر انگليس در گزارشي انتقادي نوشت مربي کم سن تيم چلسي تحت تاثير بازيکنان نامدار اين تيم است و از آن‌ها خط مي‌گيرد.



  یک روز پس از تساوی یک بر یک آبی‌‌پوشان استامفوردبریجی مقابل بیرمنگام در جام حذفی، روزنامه

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

دیلی‌اکسپرس به اختصار به تحلیل آنچه در پشت پرده تیم لیگ برتری می‌گذرد، پرداخته است.

کالین مافین، گزارشگر این نشریه در مقاله‌ای تحت عنوان چه کسی سرمربی واقعی چلسی است، ویاس بواس یا بازکنان نامی؟ به طرح این موضوع پرداخته که مربی ۳۴ ساله پرتغالی فصل جاری عملا تحت تاثیر تهدیدها و حاشیه‌پردازی‌های بازیکنانی همچون دروگبا، جان تری، لمپارد و ... است.

این نویسنده به اتفاقاتی که در فاصله میان دو نیمه بازی شنبه شب با بیرمنگام در رختکن چلسی افتاده، اشاره کرده و دلیل آورده است.

وی عنوان کرد: هرچند ویاس بواس ماجرای تهدید دیدیه دروگبا را برای قرارگرفتن در ترکیب تیم در نیمه دوم تکذیب کرد و حضور مهاجم ساحل‌عاجی را در ابتدای نیمه دوم به دلایل فنی خواند، اما تصاویر تلویزیونی از رختکن آبی‌پوشان، شایعات مطرح شده را در همین زمینه تایید می‌کنند.

در پایان گزارش نتیجه گرفته شده مربی کم تجربه تیم انگلیسی، در اصل سکاندار نیست و در اصل این بازیکنان هستند که به او خط می‌دهند.


وياس بواس در واکنش به شايعه جنجال دروگبا

سرمربي تيم فوتبال چلسي شايعه جنجال‌سازي مهاجم ساحل‌عاجي‌اش براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي آبي‌پوشان در بازي جام حذفي را رد کرد.


     به نقل از دیلی‌میل، آندره ویاس بواس شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در استامفوردبریج با بیرمنگام به سئوالات زیادی از خبرنگاران پاسخ داد. اولین جواب او به شایعه‌ای بود که در ورزشگاه شنیده شد این که دیدیه دروگبا، گلزن آفریقایی پس از قرار نگرفتن در ترکیب نیمه اول، در فرصت ۱۵ دقیقه ای میان دو نیمه، هیاهو راه انداخته تا بتواند در ترکیب جای گیرد.


بواس ۳۴ ساله در این باره گفت: واقعا طرح چنین موضوعی مضحک است. واقعا چرا باید تحت تاثیر قرار بگیرم تا بازیکنی را در ترکیب قرار دهم. واقعا دوست ندارم به چنین موارد پیش پا افتاده‌ای جواب دهم زیرا کاملا بی‌اساس و خنده‌دار است.

این مربی پرتغالی در مورد بازی لیگ قهرمانان اروپا و این که مجبور به کسب برد در جدال سه‌شنبه با ناپولی است، اظهار داشت: تحت فشار خاصی برای کسب برد حتمی نیستم. هیچ کس به من در چلسی اولتیماتوم نداده است. بهتر است این سؤال را از کسانی که مسئولیت مرا در چلسی دارند، بپرسید.

بواس در مورد تساوی یک بر یک با بیرمنگام در دور پنجم جام حذفی عنوان کرد: تساوی خانگی نتیجه‌ راضی کننده‌ای نیست. اگر ضربه پنالتی ما گل می شد، یک بر یک برابر می شدیم و بعد می توانستیم با تسلط بیشتر بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا