بازيکنان به خودشان فکر مي‌کنند تا تيم!

کين: هيچ‌وقت آرسنال را به اين ضعيفي نديده بودم

کاپيتان پيشين منچستريونايتد گفت: در تمام عمرم آرسنال را اينچنين ضعيف و ناتوان نديده‌ بودم.



   نمایش‌های ضعیف «توپچی‌های شهر لندن‌» در فصل جاری آن‌قدر ناراحت کننده بوده که صدای روی کین،

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

فرمانده ایرلندی پیشین منچستریونایتد را نیز درآورده است.

وی پس از باخت تیم تحت امر آرسن ونگر از ساندرلند (بازی شنبه شب در جام حذفی) و نیز شکست سنگین ۴ بر صفر از آ.ث‌میلان (هفته قبل در لیگ قهرمانان) در مصاحبه ای اظهار داشت: در تمام طول عمرم هیچ‌وقت آرسنال را به ضعیفی امسال ندیده‌ام و از این بابت متاسف هستم.

کین که در سال‌های اخیر به عنوان کارشناس نیز با رسانه‌‌ها همکاری می‌کند، افزود: باید به بازیکنان آرسنال گفت لااقل به خاطر مربی‌شان تلاش می‌کردند تا او یکبار دیگر آماج حملات و انتقادات واقع نشود.

به اعتقاد ستاره سابق اولدترافوردی‌ها، بازیکنان کنونی آرسنال بیشتر از آن‌که دغدغه نتیجه تیم را داشته باشند، به فکر سلامت خود هستند.

وی در این‌باره ادامه داد: مایه تاسف است که از همان دقیقه اول بازیکنان آرسنال به خود فکر می‌کنند. به عنوان مثال حداقل ۵، ۶ بازیکن را می‌بینید که دستکش به دست می‌کنند و مرتب در مورد سرماخوردن و این جور چیزها با هم حرف می‌زنند تا اینکه دنبال نتیجه‌گیری باشند. برایم این موضوع قابل درک نیست زیرا بازیکن حرفه‌ای که دستکش به دست نمی‌کند.

او ادامه داد: آن‌ها اینقدر در این گونه مسائل غرق می‌شوند که روی فوتبال تمرکز کافی ندارند. از این رو می‌بینید در ضربات نهایی چقدر بد عمل می‌کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا