کرار: دوست نداشتم از استقلال بروم

جاسم کرار بازيکن عراقي تيم شاهين بوشهر که در هفته‌‌هاي اخير مصدوم بود، چند روزه پيش ايران را ترک کرد تا به اردوي تيم ملي عراق بپيوندد.



   کرار که در حال حاضر همراه با تيم ملي عراق در کشور قطر به سر مي‌برد در مورد ترک تمرينات شاهين

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

بوشهر مي‌گويد:« من از زماني که حميد درخشان هدايت تيم فوتبال شاهين را برعهده گرفت، يک بار با ايشان جلسه داشتم. من از او خواستم که اجازه بدهد تا به اردوي تيم ملي عراق بروم و سرمربي تيم هم موافقت کرد. مصدوميت من هنوز به طور کامل برطرف نشده ولي به درخشان قول دادم که در قطر با امکانات خوبي که وجود دارد مصدوميتم را برطرف کنم و براي بازي‌هاي شاهين در ليگ برتر و فينال جام حذفي آماده شوم.»

 کرار در اين پاسخ به اين سوال که آيا قرار است شاهين را در فينال جام حذفي همراهي کني، گفت:« من در اين مورد تابع تصميم باشگاه شاهين بوشهر هستم. من نمي‌دانم مسوولان شاهين و همچنين حميد درخشان چه نظري دارند ولي تا آن زمان همه چيز مشخص خواهد شد. با اين حال من خيلي دوست دارم که در فينال جام حذفي به ميدان بروم.»

کرار در پاسخ به اين سوال که آيا در فينال به دنبال انتقام گرفتن از استقلال هستي خاطرنشان مي‌کند:«‌ من به هيچ عنوان به اين مسائل فکر نمي‌کنم. من اصلا دوست نداشتم از استقلال بروم و اين تيم را خيلي دوست داشتم ولي همه مي‌دانند چه مشکلاتي براي من به وجود آمد. من هنوز هم استقلال و هواداران اين تيم را دوست دارم.»

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا