پرندلي: 2012 سال ايتاليا است

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا اعلام کرد سال جاري ميلادي از آن ايتاليا خواهد بود.



  به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم ملی ایتالیا در دور گروهی بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا بدون

  •  اخبار ورزشی یزدفردا

 خبر های مرتبط :

 

شکست توانست به دور نهایی راه پیدا کند. هم‌چنین تیم‌های باشگاهی این کشور نیز در لیگ قهرمانان اروپا توانسته‌اند به بازی‌های حذفی راه پیدا کرده و نتیجه‌های خوبی نیز گرفته‌اند.

چزاره پرندلی در این مورد گفت: من مطمئن هستم هر سه تیم باشگاهی ایتالیا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت. میلان توانسته با پیروزی ۴ بر صفر برابر آرسنال، به نوعی بلیت خود برای حضور در مرحله بعدی را رزرو کند. اینترمیلان نیز فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر می‌گذارد ولی تصور می‌کنم آن‌ها می‌توانند بر مشکلات کنونی خود غلبه کرده و بار دیگر به بالاترین حد خود برسند.

وی ادامه داد: دیگر باشگاه ایتالیایی که در بازی‌های اروپایی حضور دارد، ناپولی است. به نظر من این تیم می‌تواند در تک بازی، همه حریفان خود را شکست دهد. این روزها هیچ تیمی دوست ندارد برابر تیم بسیار آماده ناپولی قرار بگیرد. آن‌ها توانایی شکست همه را دارند. در ادامه باید بگویم تیم ملی ایتالیا نیز تابستان آینده در جام ملت‌های اروپا بازی خواهد کرد و ما اسپانیا را در گروه خود داریم. به نظرم بازی‌های سختی را پیش رو داریم ولی سعی خواهیم کرد در همه بازی‌ها پیروز شویم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا